Zwroty i reklamacje

Poniżej prezentujemy najważniejsze informacje dotyczące zwrotów i reklamacji, zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

 


Zwroty (odstąpienie od umowy)

Kupione w naszym sklepie internetowym produkty mogą Państwo zwrócić bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, korzystając z przysługującego konsumentom prawa do odstąpienia od umowy.

 

Jak skorzystać z prawa do zwrotu?

  • Najprościej i najszybciej zwrotu można dokonać przez zalogowanie się do panelu Klienta i postępowanie zgodnie z instrukcjami sekcji „Zwroty produktów”.
  • W celu dokonania zwrotu dla zakupu dokonanego bez rejestracji, prosimy o skorzystanie z wzoru formularza zwrotu, który po wypełnieniu należy przesłać na adres sklep@houseofmerlo.pl.

 

Czego w oparciu o przepisy ustawy nie można zwrócić?

  • W sklepie internetowym naszej perfumerii w oparciu o art. 38 ustawy o prawach konsumenta niemożliwy jest zwrot:
    • zamówionych próbek, które to przygotowywane są na specjalne, indywidualne zamówienie Klienta na potrzeby przetestowania zapachu przed zakupem produktu pełnego,
    • wszelkiego rodzaju produktów, które ze względów higienicznych sprzedawane są w zamkniętych, zapieczętowanych opakowaniach (m.in perfumy, olejki i dezodoranty aplikowane w sposób bezpośredni na skórę; kremy; szminki; kosmetyki do makijażu i demakijażu; pudry; żele, szampony, balsamy i płyny; woski; pasty; olejki; lakiery do paznokci i inne), jeśli opakowanie zostało przez Państwa otworzone.

 

Kiedy i w jaki sposób odesłać paczkę?

  • Zgodnie z przepisami zobowiązani są Państwo wysłać paczkę niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowali o odstąpieniu od umowy.
  • Jeśli korzystają Państwo ze zwrotu przez panel Klienta i sekcję „Zwroty produktów”  to polecamy wybrać opcję „skorzystam z przesyłek sklepu” i postępując za komunikatami nadać zwrot przez wybrany, najbliższy Państwu Paczkomat w specjalnej ofercie z kosztem 9,00 zł brutto (ponoszony nie w momencie nadania lecz odejmowany Państwu z kwoty do zwrotu).
  • Oczywiście możliwe są także inne sposoby przesyłek, organizowane bezpośrednio przez Państwa, na adres wskazany w formularzu zwrotu.
  • Wraz z produktami zwrócić należy wszystkie otrzymane gratisy, prezenty, próbki.

Uwaga - magazyn nie ma możliwości odbioru przesyłki za pobraniem, więc tak zwrócona paczka niestety wróci do nadawcy.

 

Kiedy, w jakiej wysokości i w jakiej formie zostanie dokonany zwrot kosztów?

  • Respektując prawa konsumentów zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty pierwotnej dostawy. 
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że na formularzu wskażą Państwo inny sposób.
  • Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej lub dowodu jej nadania.
  • W przypadku korzystania ze zwrotu przez Paczkomaty za naszym pośrednictwem, kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszt przesyłki zwrotnej.

 


Reklamacje

W przypadku gdyby otrzymany produkt posiadał wady lub był niekompletny, przysługuje Państwu prawo do reklamacji z tytułu rękojmi.

  • Najprościej i najszybciej reklamację można zgłosić przez zalogowanie się do panelu Klienta i postępowanie zgodnie z instrukcjami sekcji „Reklamacje produktów”.
  • Maksymalny czas rozpatrzenia Państwa reklamacji to 14 dni.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji naprawimy lub wymienimy reklamowany produkt na pełnowartościowy a w przypadku braku takiej możliwości zwrócimy koszt jego zakupu. Zwrócimy także koszty związane z jego odesłaniem do sklepu (wg cennika Poczty Polskiej dla paczek ekonomicznych).
  • W celu zgłoszenia reklamacji dla zakupu dokonanego bez rejestracji, prosimy o skorzystanie z wzoru formularza reklamacji, który po wypełnieniu należy przesłać na adres sklep@houseofmerlo.pl oraz oczekiwać na odpowiedź w sprawie dalszego przebiegu procesu.


Strona korzysta z plików cookie oraz narzędzi analitycznych i marketingowych zgodnie z Polityką prywatności, Polityką dotyczącą cookies oraz Regulaminem.
OK
pixel