FAQ – pytania i odpowiedzi
Informacje podstawowe
Czy oferowane produkty są oryginalne?
Tak, jesteśmy autoryzowanym sprzedawcą i współpracujemy z producentami lub z wybranymi dystrybutorami, którzy posiadają certyfikaty autentyczności produktów. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są zawsze fabrycznie zapakowane.
Czy potrzebne jest konto aby dokonać zakupu?
Nie, konto nie jest wymagane natomiast rekomendujemy jego założenie gdyż wiążą się z tym dodatkowe benefity (np. niepublikowane, ekskluzywne promocje). Dodatkowo umożliwia ono zarządzanie procesem realizacji zamówienia oraz znacząco ułatwia i przyśpiesza proces ewentualnych zwrotów lub reklamacji.
Czy można zakupić próbki perfum aby przetestować zapach?
Perfumy na każdej skórze zachowują się inaczej dlatego jak najbardziej zachęcamy aby przetestować zapach przed zakupem produktu pełnego. W naszej perfumerii umożliwiamy zakup próbki dla każdego dostępnego w ofercie zapachu. Dodatkowe informacje znajdują się w sekcji Sprzedaż próbek.
Płatności
Jakie są sposoby płatności za zamówione produkty?
Umożliwiamy płatności kartowe, płatności elektroniczne (m. in. przelewy on-line, blik) jak i przelewy tradycyjne na konto bankowe. Pośrednikiem płatności, w zależności od wyboru Klienta, jest platforma Przelewy24 lub IAI Pay.
Czy płatności dokonywane na rzecz sklepu są bezpieczne?
Bezpieczeństwo płatności jest dla nas kluczowe dlatego korzystamy z platformy Przelewy24 – jednego z największych i najbardziej wiarygodnych dostarczycieli płatności on-line w Polsce oraz z IAI Pay – firmy z wymaganym przez Visa i MasterCard, certyfikatem najwyższego poziomu bezpieczeństwa.
Czy płatności są realizowane bez dodatkowych prowizji?
Tak, operator sklepu nie przenosi na Klienta żadnych dodatkowych prowizji związanych z płatnościami. Ewentualne opłaty lub prowizje, mogą pojawić się tylko i wyłącznie jeśli wynika to z Państwa umów o użytkowanie rachunków i/lub kart płatniczych.
Czy na zamawiane produkty można otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście – standardowo do każdej przesyłki dołączamy paragon natomiast wystawiamy również faktury VAT. Aby korzystać z tej możliwości – należy zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu zamówienia oraz wskazać numer NIP.
Dostawa
Jakie są sposoby, czasy i koszty dostawy?
W zależności od Państwa preferencji udostępniamy do wyboru dostawy kurierskie DPD lub Inpost Paczkomaty. Dokładne koszty, czasy i informacje dodatkowe zawiera sekcja Dostawa i płatność.
Czy sklep oferuje darmową dostawę?
Tak, przy zakupach za minimum 200zł dostawa na terenie Polski jest darmowa.
Czy możliwa jest dostawa produktów za granicę?
Tak, jeżeli dostawę do konkretnego kraju oferuje kurier DPD. Każdorazowo prosimy o kontakt w celu potwierdzenia możliwości i kosztów.
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić lub zareklamować kupione produkty?
Działamy z poszanowaniem obowiązujących przepisów oraz respektujemy wszystkie prawa konsumentów w tym w zakresie zwrotów i reklamacji. Nie utrudniamy i nie komplikujemy – wszystkie kwestie dotyczące przysługujących praw do odstąpienia od umowy oraz procedury reklamacyjne zawiera sekcja Zwroty i reklamacje.