
Fleur de Point to powstały w 2017 roku koncept, który łączy zapach ze słowem pisanym. Każda kreacja zaczyna się od słów, które połączone w zdania opowiadają o jakieś chwili z życia, o wizji natury czy po prostu o otaczającym nas świecie. W ten sposób powstaje poezja, która w kolejnym etapie otrzymuje olfaktoryczną interpretację. Twórczyni marki – Marie Clapisson – łączy w ten sposób swoje dwie wielkie miłości: poezję i perfumiarstwo. Mariaż ten pozwala odbiorcy poczuć niespotykaną dotąd głębię, wynikającą z połączenia zapachowej i duchowej wrażliwości.
Czytaj więcej
Ważnym elementem dla marki Fleur de Point jest przyjemność, którą daje doświadczenie związane z otrzymaniem perfum. Właśnie dlatego twórczyni poświęciła tej chwili więcej uwagi a perfumy nie są jedynym elementem, który ma znaczenie. Chroniący je flakon jest przeźroczysty aby uwydatnić kolor perfum zawdzięczany bogactwu naturalnych składników. Flakon zamyka zakrętka a opakowanie skrywa też tradycyjny atomizer – dając wolność wyboru w sposobie aplikacji: rozpylenie lub jako „splash”. Kolorowy kartonik otwierany niczym pudełeczko na biżuterię skrywa jeszcze jeden prezent – wyjątkową apaszkę, okraszoną grafiką zgodną z danym zapachem i wyjątkowym wierszem, zapisanym w jednym z uznanych języków poezji – języku francuskim.
Marka od samego początku jest społecznie odpowiedzialna. Kompozycje są w 100% wegańskie i cruelty-free a część dochodu z każdego sprzedanego flakonu zasila konto fundacji The Vetiver Network International – wspierającej społeczności zaangażowane w uprawę wetywerii.